צפיה בהודעה בודדת
ישן 03-12-10, 11:54   #5
קוצ'יני
חבר מתחיל
 
תאריך הצטרפות: Dec 2010
הודעות: 27
ברירת מחדל

אז ככה..
1. לגבי המדריך לחיטוב - קראתי, בנוסף קראתי עוד כמה מאמרים שפורסמו באתר. יש שם הרבה דברים שלא הסתדרו לי הגיונית מבחינת זמני אכילה - לדעתי בלתי אפשרי מבחינת אנשים שעובדים (כל איזה 4 שעות) וגם לאנשים כמוני שעובדים משמרות סביב השעון.
2. אני יודע שהתוספים האלו הם לא פתרון קסם, אבל ממה שהבנתי ממתאמנים ששותים את כל השייקים, מכמה מאמנים בחדר כושר וגם ממה שכתוב באתר שכל האבקות חלבונים מתפרקות מהר בגוף וכך "לא משאירות סימנים" בגוף. תראו אני מתאמן 6 פעמים בשבוע ובנוסף לעבודה פיזית שבה אני עובד וגם שם פותח את ה***, אני יושב חזק על אכילה נכונה, לא מתפתה, שותה מלא מים. אבל עדיין, לא מצליח להוריד את אחוזי השומן, אני רוצה לרדת לאיזור ה-17 אחוז. (שוב פרטים אישיים = גובה 1.80, משקל 85 ק"ג, אחוזי שומן 21). זה לא שיש לי עודף כסף, אני עובד קשה מאוד (יותר מ-220 שעות חודשיות
3.מה הכוונה בניית תפריט עם גרעון קלורי? הייתי אצל תזונאית, עכשיו בגלל שאני די קשה באוכל הצלחנו להכין את התפריט הבא: בוקר קורנפלקס (אתמול אחד המאמנים אמר שזה לא טוב להורדת אחוזי שומן), צהריים סנדביץ עם טונה וביצה/פסטרמה וזיתים, אם אני בבית אז אני אוכל חזה עוף (מאמה עוף) ואורז/פתיתים/מקרוני. באיזור 19:00 אוכל עוד סנדביץ ובלילה (סביבות ה-23:30) קורנפלקס. - כל זה במידה ואני עובד צהריים (מתאמן בסביבות ה-10:00/11:00 או שמתאמן מוקדם יותר ואז אוכל סנדביץ ישר שאני מגיע הביתה), כשאני עובד משמרות אחרות אז אני מנסה איכשהו לשמור על אותו סדר אבל לא תמיד בהצלחה. לגבי פירות וירקות - זה מתרכז בבננה,מלפפון,מלון (כשיש) וזהו, גבינות למיניהם אני לא נוגע.
קוצ'יני מנותק   הגב עם ציטוט