צפיה בהודעה בודדת
ישן 29-05-13, 09:02   #109
nadavmoore
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: Dec 2010
הודעות: 2,446
גיל:: 24
ברירת מחדל

ניגרי תפסיק עם "תתבייש לך" הזה שלך כל פוסט שני שלך, אנשים נותנים את הדעה שלהם וההשוואות שלהם - אתה לא חייב להסכים אבל מה זה הסדרת חינוך הלא מועילה הזאת.

בכל מקרה , אני לא מסכים איתך שלהעלות מסת שריר זה דבר בעייתי אצל בודיבילדר, בניינו זה פשוט להעלות מאסה ושריר עם כל החומרים והאוכל שדוחפים במהלך תקופת האוף סיזן הבעיה היותר גדולה היא לשמור על המאסת שריר הזאת שאתה מכין את עצמך לתחרות ולאבד כמה שפחות שריר בחיטוב. עצם העובדה שאתה נשאר על א.ש נמוך זמן ארוך ולא מאבד מהשריר שלך ואפילו מצליח להעלות קצת זה ראוי להערכה זה משהו שלא ראיתי אף בילדר בארץ או מתחרה פיטנס מצליח לעשות ולכן הערכה והשוואה לאלון. אם "זה לא בעיה להיות חטוב כל השנה" כמו אלון, אז איך אני לא רואה אנשים ברמה של אלון (אפילו בילדר או מתאמני פיטנס) מתהלכים להם חטובים בארץ? בניינו אם אלון עולה נגד דני חן במר מרכז יש מצב שהוא לוקח ואם לא אז הוא בטוח לוקח מקום שני. אתה מצד אחד אומר שצריך להתבייש בהשוואות בין אלון לבילדרים בארץ מצד שני אם אלון עולה על הבמה הוא לוקח מקום מכובד ברמתו היום ואפילו נותן פייט ללב. (להכירך "חדש" עלה בנאק שנה שעברה שהרמה הייתה הרבה יותר גבוהה ולקח מקום שלישי בקטגוריה שלו) אז מי צריך להתבייש פה , הרמה של הבילדינג בארץ או ההשוואה עם אלון? תחשוב פעמיים...
אני יודע שאתה אוהב את התחום הזה והוא מאד נוגע לליבך ופוגע בך הנושא הזה אבל אתה רושם פה דברים שיוצאים מאמוציות ועצבים ולא משכל והבנה אמיתית של הדברים. ולא הבנתי איך אנשים כמו אופיר מוכיחים את חוסר תרבות הספורט בישראל, שאופיר עושה ספורט (לא תחרות יופי, אלא ספורט אמיתי עם תוצאות ומנצחים שנשפטים ע"י הישגים בתחרות ולא בצורה סובייקטיבית) שהוא לא שכיח בכלל בארץ , אפילו די נדיר.
nadavmoore מנותק   הגב עם ציטוט