אשכול: מלחמה !!!!!!
צפיה בהודעה בודדת
ישן 04-11-06, 13:07   #55
shahaflol
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: Jul 2006
הודעות: 1,454
ברירת מחדל

איזה פוסט מטומטם זה.
בכל מקרה, זו זכותם לצעוד איפה שבא להם, גם אם אנחנו לא מסכימים איתם. אני באמת לא מסכים איתם ולדעתי זה מיותר לצעוד שם כי הרי הם אנשים רגילים, אז מה הקטע בלצעוד ולעשות דווקא? אבל תתפלאו, אני רוצה שהם יצעדו שם כמו גדולים.
אני רצה שהם יצעדו שם רק בגלל התגובה של החרדים, בשביל אנשים שלא הולכים לצבא ולא מועילים למדינה בכלום, יש להם חוצפה לאיים להרוג אנשים במצעד הגאווה. הרוב הגדול של החרדים נחשב לטפיל במדינה, לא תורם לה כלום אבל חי על חשבונה, אבל פה יש להם ופה גדול, לא סתם. לדעתי מגיע שיעשו דווקא לחרדים כי אני ממש לא יכול להעריך אותם, הם מגיבים פה ממש לא כמו שצריך והאיומים לפגוע באנשים רק מוכיחים איזה סוג אנשים הם.

בודיבילדר, אתה פשוט אחד המפגרים שקיימים פה, תלמד לכתוב בלי שגיאות!!! זה פשוט הורג אותי לקרוא הודעות עם כל כך הרבה שגיאות כתיב, ועוד של מישהו טיפש וגזען. אני במקומך לא הייתי ממשיך להגיב פה רק כדי להסתיר את הטיפשות שבהודעות.

ד"א הויכוח עם Fff ממש דבילי כי גם אם זה מישהו רציני מהפורום, זה שהוא מסתתר מאחורי משתמש אחר כדי שלא יזהו אותו זה כבר מוריד מהכבוד שלו, לדעתי. אני מציע לכם לא להמשיך להתווכח איתו כי זה סתם מיותר ויגרר לשטויות.
shahaflol מנותק