צפיה בהודעה בודדת
ישן 27-05-08, 15:49   #15
speed
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 343
ברירת מחדל

עדיין לא ראיתי את הסרטון, אבל הצרוף מקרים שגם בהודעה שלי כתבתי על אחד מהימ"מ שנפצע ועבר תהליך שיקום ארוך והצליח לחזור ליחידה.
אחי, אם אתה רוצה את זה, לך על זה, אל תחשוש מה שאומרים לך, לך על זה, פשוט לך על זה!! תקשיב לי, תרוויח, לך על זה..

לגביי הקבלה.. זה לא מדוייק ממש שלא מגיעים דרך הצבא.. התהליך הגעה הוא קשה (אחוז קבלה נמוך אני לא בטוח אבל שמעתי משהוא כזה של 11 מתוך 500 משהוא כזה, אבל אני לא בטוח, וגם שלא יוריד לבחור את המטיבציה,ף חוץ מזה גבר, אתה חייב לעשות את זה, ללכת לימ"מ) ודוד שלי הגיעה דרך הצבא בתהליך ארוך, אחריי שהוא הגיע למג"ב יש כאלה שהולכים לגיבוש משהוא כזה או כל אחד יכול אם רוצה ואח"כ אם אני לא טועה יש עוד גיבוש ואח"כ הקורס, תהליך ארוך..
אבל הוא הגיע בדרך אחת וברגע האחרון הוא נשר ואני יודע שהוא הגיע אח"כ בדרך אחרת (היה להם ניווט וברגע האחרון ממש חודש לסיום הקורס, היה חבר שהם לבעו להגיע לאנשהוא או משהוא כזה והם לא מצאו אותו והחיפשו אותו עד ולאאט לאט עבר הזמן והם החליטו לחזור בלעדיו וכלל מס' אחד זה שלא משנה מה, אסור לנטוש חבר בניווטים ובגלל זה העיפו את כל החמישה, מסכנים חוש נותר להם, אבל ח" דוד שלי לא וויתר, הוא הגיעה בדרך אחת, יש דרך אחרת הבנתי (יש כמה דרכים להגיע לימ"ם לפי מה שהבנתי, בקיצור לכל הסיפור, גם דרך הצבא, אולי הדרך העיקרית ובגלל זה יש שם יוצאי יחידות מובחרות, בכלל להגיע אבל זה לא קל צריך להתכונן פיזית ומנטלית לקבלה לשם..)
כשסבא שלי נפטר, אז באו חברים של דוד שלי מהיחידה לנחם אותו, אז אבא שלי אמר אח"כ זה בטח הם למה אותם רואה את כולם כאלה בריונים,עם משקפיי שמש וכובע נכנסים ועומדים בצד בשקט
speed מנותק   הגב עם ציטוט