צפיה בהודעה בודדת
ישן 10-06-08, 12:37   #3
alfi
IsraelBody VIP - חבר יהלום
 
הסמל האישי שלalfi
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 623
כללי:: אני? אלפי
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Dr. Muscle
אני אגיב כי סה"כ הפוסט הזה מכוון אליי.
קודם כל, אני אפנה תגובה ראשונה לאלפי - כי הוא זה שביטא משהו שהוא מרגיש ועשה את זה בצורה נאותה. ל"קוץ בתחת" אני לא יודע להגיב בצורה נכונה.

שמעתי כבר תלונות בעבר לגבי דרכי ניהול וראיתי לנכון לפתוח פוסט של תגובות עניינות. תוך שבע תגובות מנהל אחר העביר אותו לפורום כי הוא הפך לעוד דיון זבל של תגובות, וחבל שכזו הודעה תת-רמה מושכת הרבה יותר עניין מאשר בקשה עניינית של "שפכו על אשר ליבכם".

דבר שני, הייתי פעיל ואפילו מאד בפורום הזה בתקופה שהוא היה בחיתולים ועקב מאמצים שלי בין היתר, הוא התפתח לכזו קהילה יפה... לא ראיתי דיונים מקצועיים כ"כ חריגים כאן שהזדמן לי לתרום ידע מקצועי יוצא דופן. בשביל זה כתבתי כתבות חדשות שיועלו בקרוב, ואח"כ אפתח דיונים. אני לא אגיד מילה אחת רעה עליך, כי אתה, Gal T ועידן הם אנשים מעולים בעלי סבלנות יוצאת דופן שמוסיפים "טיפת מדע" לכל דיון בנאלי. אני יכול לתרום הרבה פחות מכם בכל המאמרים המדעיים של הוכחות לכיוונים אלו או אחרים...

מעבר להכל - דווקא ממך הייתי מצפה להבנה שהפורום הזה הוא פורום מסחרי. הוא צריך להשאר ייצוגי ונקי מזבל לאורחים החדשים שמגיעים אליו, שהם לקוחות פוטנציאליים. פוסטים של בדיחה פנימית של כמה חברים כמו שצצה פה לפחות פעמיים ביום לא באה בחשבון מהסיבה שפירטתי. באתי לשם מטרה שהביאו אותי אליה והיא לשמור על רמה מסויימת בפורום ואני מנסה לעשות את עבודתי נאמנה.
המטרה הזו ד"א היא "אוכף חוק" ומשתדל שלא לעקוף אותו...

לכל מי שחושב שאני "מנהל חדש" או נוקשה בלי סיבה, אני כבר חמש שנים בפורום הזה, ואני רואה מתי הוא פורח ומתי הוא נובל, ואני מנסה רק לעזור בלהשיב אותו לדרך הנכונה , כי איבדתם אנשים יקרים שיכולים לעזור לכם - והם אמרו לי שהם יחזרו שהכל יראה קצת יותר טוב. אז תעזרו לי ותרוויחו מזה גם אתם.

לגבי הבאן - מין דרך להגיד "די חלאס". לא שלחתי אותו לגולאג לעבוד בפרך. כולה אזהרה קטנה, גם אני חטפתי המון כאלו במהלך הדרך. זה גם לא יהיה יותר מזה לדעתי , נרגע כמה שעות בלי מחשב, יצא להתאמן וחזר מפוקס.
למי שבאמת ינג'ס ויבדוק כמה אפשר למתוח את הגבולות, זה יהיה ללא הגבלת זמן, כי להשתתף בפורום הזה זו זכות.
דבר ראשון,אל תתרגש מהעובדה שההודעה הזאת משכה תשומת לבם של אנשים,כי זה מושך יותר לעין מאשר שפכו את לבכם (מה לעשות זה הטבע האנושי).
לא זוכר מי אמר את זה,נראה לי ארבל,שהזמן יעשה את שלו.עם הזמן תסגל צורת ניהול שמתאימה לך,וחברי הפורום יתרגלו לעובדה שאתה בתפקיד.
אתה כבר בטח הבנת שמבחינתי אפשר למחוק כל פוסט ספאם שיש,אבל יש כאן חברה שהם מומחי ספאם וג'אנק,אבל הם תורמים את חלקם ועוזרים לאנשים,ולא נרצה שגלל איזה שטות אחת ביום נדחה אותם מהפורום (ואני לא מדבר רק על המקרה הספציפי הזה).
ובנימה אישית,הבקשה שלי אליך לתרום מהידע המקצועי שלך אינה נובעת מזה שאני מרגיש שאתה לא תורם,אלא בגלל העובדה שאני רואה שיש כאן יותר "ריסון" מאשר "התקדמות" וכל מי שאני חושב שיכול לתרום אני אשמח.
alfi מנותק