אשכול: מבנה גוף
צפיה בהודעה בודדת
ישן 10-07-08, 22:56   #13
MaXaNN
חבר פעיל
 
הסמל האישי שלMaXaNN
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 46
גיל:: 20
ברירת מחדל

אקטומורפ
לאקטומורפ קשה לעלות במאסה, יש לו מבנה גוף עדין ושברירי יחסית ועצמותיו קלות. הוא רזה וחטוב מטבעו ולפעמים נדמה שהוא ארוך יותר ממה שהוא. הוא בעל מאסת שריר נמוכה שאותה לוקח לו הרבה זמן לפתח. הוא ניכן בכתפיים צרות, שמוטות וקטנות וכן גם חזה שטוח. לכן הוא צריך לעבוד קשה מאוד עבור כל פיסת שריר שהוא צובר.
האקטומורפ הקיצוני ביותר הוא בעל אצבעות, בוהנות וצוואר ארוכים. תווי פניו הן בד"כ חדות ומבנה הראש מעין משולש. מבנה הלסת קצת נסוג. העור נוטה להשרף בשמש בקלות והוא עלול לסבול מחום באופן קיצוני לנוכח איזורי הגוף הגדולים ביחס למאסת השריר, ומשום אחוז השומן הנמוך הוא עלול לסבול גם מקור. השיער שלו נהדר והוא גודל מהר אם כי לפעמים קצת קשה לסדרו.


מזומורפ
האמצעי שבשלושה. אפשר לומר שאם אתה מזומורפ, בורכת ידידי.
המזומורפ הוא אתלט, בעל מבנה "קשיח" ובעל עצמות גדולות. לנשים בעלות מבנה זה מבנה גוף כשל שעון חול וגברים, בעלי מבנה מלבני כללי, כשהטורסו שלהם (פלג הגוף הגליון) דמוי חץ – למעלה רחב ומותניו צרות.
בקרב בעלי מבנה גוף זה ניתן להבחין בשרירים בולטים ומבנה גוף כללי איתן ובעל יציבה מעולה. המזומורפ מעלה מאסה מהר מאוד אך צובר שומן ביתר קלות מהאקטומורפ. עם זאת, הוא נוטה להתחטב מהר. המזומורפ בעל עור עבה. תווי פניו ברורות ומבנה פניו נוטה להיות שטוח ומרובע. עצמות לחייו בולטות ומבנה לסתו גם כן מרובע. הרגליים והידיים שלו מפותחות במידה רבה, עד כדי שניתן להבחין בכך באצבעות ידיו!


אנדומורפ
הגוף של האנדומורפ הקיצוני הוא עגול ורך. מראהו משלה בכך שנראה שרוב מאסתו מתרכזת בעיקר באיזור הבטן. זה לא חייב להיות נכון בהכרח.
הידיים והרגליים שלו בד"כ קצרות ורחבות. כפות הידיים והרגליים נראות קטנות יחסית, והחלק העליון של היד והירך לרוב מפותחים יותר מהחלקים האחרים בזרוע וברגל. כמו כן הוא בעל מתניים רחבות.
העור בד"כ רך וחלק והשיער מצוין. מבנה הראש הכללי נוטה להיות מעגלי וגדול ומבנה הפנים רחב.


ואתה אקטמורפ לפי התמונה..
MaXaNN מנותק   הגב עם ציטוט