צפיה בהודעה בודדת
ישן 21-04-09, 23:04   #58
arbel2
חבר ותיק (מועמד לחבר VIP)
 
הסמל האישי שלarbel2
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 9,084
עוסק ב:: מנגן על עצבים בחסד עליון
חדר כושר: נאוטילוס
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי hachem-01 צפה בהודעה
אני מאוד מקווה שאתה לא קורא לי ילד (אני בכל זאת מוסיף את זה לרשימה) עכשיו ככה אתה טוען שזה לא אתה כתבת את כל ההודעות האלה בסדר נניח רק נניח שאני מאמין לך למי יש אינטרס שאתה תעבור "טיפול" זרוק שם..(אפילו שלא כל כך אוהבים אותך אני יודע אבל רבאק עד כדי כך.)
אין בעיה אתה רוצה לתקן את מה שנעשה אנחנו נאפשר לך (בכל זאת פורום ישראלבודי הוא פורום סלחן )אז ככה ;אלף אתה מתנצל על כל מה שאמרת וכתבת על אנשים שהם לפחות 50 רמות מעליך.שנית אתה מתנצל אישית ובפורום לכל הנהלת הפורום ודבר שלישי ואחרון תפסיק לעלות בשמות בדויים כי כבר מכירים אותך והאמת אני די מרחם עלייך תעשה את מה שביקשתי ואין בנינו חשבון.
בשם ההנהלה אני אציין שאין צורך בהתנצלות ,פשוט בשינוי בגישה
שידע וילמד לקבל ביקורת (שבאה ממקום בונה ,לא ממקום של רוע) כי בכל זאת בשניה שאתה עולה על במה אתה חשוף לביקורת ציבורית,קיבינימט בן אדם,אתה עולה לבמה בתחתונים וצבע ואתה מצפה שלא ישפטו אותך ? שלא יעבירו ביקורת ?שלא ינסו לנתח מהבית מה עשית בסדר או לא בסדר ? הרי זה תופס בכל ספורט ובטח שבפיתוח גוף

ואני שוב אציין ,שגיא כן מסוגל להגיע בשייפ טוב לתחרות והוא כבר עשה את זה כשהוא לקח מקום שלישי במר ישראל האחרון,הבעיה היא ששגיא גם אחרי 15 תחרויות לא הבין שיש מושג כזה שנקרא אוף סיזן ומתעקש לעשות 23 תחרויות בשנה (או מספר מזעזע אחר) במקום להיות מקצועי באמת ולקחת את הזמן ואשכרה להשתפר בין תחרות לתחרות.
__________________



לפניות ,מענות ,טענות ובקשות ...לחץ כאן

מאמן חדר כושר מוסמך מטעם קמפוס "שיאים" אוניברסיטת ת"א
arbel2 מנותק   הגב עם ציטוט